Klacht Somultishop.nl: badkamerkast

herman

vorige week vrijdag besteld en betaald had enkele vragen en werd netjes geholpen echter na mijn bestelling en betaling ging er van alles mis zijn zending kwijtgeraakt zeggen ze maar ben zelf naar post pakketservice gegaan om na te vragen en is mij verteld dat ze alleen een code hadden aangevraagd en niets afgeleverd hebben wie liegt er nu is het gisteren met dpd.de verstuurd zeggen ze maar het zit nog steeds vast net zoals bij pakketservice als je belt zijn ze nu niet meer zo klantvriendelijk of nemen niet meer op waarschijnlijk door nummer herkenning ben natuurlijk een lastige klant heb daarna geprobeerd met een ander telefoonnummer en wat denk je nemen ze wel op en wordt je erg onvriendelijk behandeld vraag het geld terug te storten en af te zien van bestelling kan niet zeggen ze moet maar wachten tot bestelling komt en dan niet aannemen en 4 weken wachten op terug storting is veel werk en duurt allemaal heel lang ben erg ontevreden en raad het niemand aan om bij dit bedrijf.

afzien van bestelling en terug storting betaalde bedrag en nooit meer iets bij dit bedrijf bestellen ook voor andere mensen alleen maar problemen heel internet staat hier vol van als ik dit eerder had geweten was ik er nooit aan begonnen zulke bedrijven maken de hele
branche van bestellingen via internet kapot.

Somultishop.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

herman
    reageren nergens meer op weet wel hoe het in mekaar zit kast was aangemeld bij post .nl maar nooit geleverd aan post.nl waarschijnlijk hadden ze hem niet op voorraad daarna hebben ze hem in duitsland besteld toen is hij wel geleverd alles bij mekaar heeft het 2 weken geduurd en ik miste een legplank dit heb ik gemeld maar nooit reactie op gehad heb zelf een legplank op maat gemaakt.

kortom een bedrijf wat ik niemand aan zal raden om iets te kopen ze zijn klantvriendelijk tot de bestelling is

herman

Ook een klacht indienen over Somultishop.nl?