Klacht Somultishop.nl: Ik wil product kosteloos retour sturen

Eefje

Ik heb een prullenbak besteld via beslist.nl naar de Somultishop.nl gelinkt.
Ik heb de prullenbak ontvangen in vieze doos die vol gepropt was met stoffige folie en binnen in de emmer liep iets van beestje ( in eerste instantie dacht ik dat de kakelak was)..! Kleur klopt ook niet!
Ik heb snel contact gezocht met de firma en ze zeggen dat als ik de kleur van de product niet mooi vind kan ik terug sturen maar op eigen kosten.
Over niet originele verpakte product zeggen ze dat de originele doos niet geschikt was om per post te versturen wat ik raar vind?!
Hadden ze toch in originele verpakking in nog een doos kunnen doen?!
Ik heb idee dat ik een prullenbak heb ontvangen die nog tijdje ergens in het magazijn stond ooit retour ontvangen.
Tweedehandje dus!!!
Verder krijg ik geen antwoord op mijn vragen en ze beroepen zich op herroeppingsrecht.
ook bij beslist.nl krijg ik geen hulp.

Retourlabel sturen en volledig aankoopbedrag overmaken.

Somultishop.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Eefje
niks!!! ik dacht dat ik bij klachtenkompas bij onanfakelijk komisie terecht kwam 😬! was zonde van mijn tijd! als consument jan je makkelijk opgelicht worden en heb je geen rechten

Ook een klacht indienen over Somultishop.nl?