Klacht Somultishop.nl: Ik wil product kosteloos retour sturen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 327463
Gebruiker
Eefje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een prullenbak besteld via beslist.nl naar de Somultishop.nl gelinkt.
Ik heb de prullenbak ontvangen in vieze doos die vol gepropt was met stoffige folie en binnen in de emmer liep iets van beestje ( in eerste instantie dacht ik dat de kakelak was)..! Kleur klopt ook niet!
Ik heb snel contact gezocht met de firma en ze zeggen dat als ik de kleur van de product niet mooi vind kan ik terug sturen maar op eigen kosten.
Over niet originele verpakte product zeggen ze dat de originele doos niet geschikt was om per post te versturen wat ik raar vind?!
Hadden ze toch in originele verpakking in nog een doos kunnen doen?!
Ik heb idee dat ik een prullenbak heb ontvangen die nog tijdje ergens in het magazijn stond ooit retour ontvangen.
Tweedehandje dus!!!
Verder krijg ik geen antwoord op mijn vragen en ze beroepen zich op herroeppingsrecht.
ook bij beslist.nl krijg ik geen hulp.




De oplossing

Retourlabel sturen en volledig aankoopbedrag overmaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Somultishop.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eefje
Datum
Uiteindelijke oplossing
niks!!! ik dacht dat ik bij klachtenkompas bij onanfakelijk komisie terecht kwam 😬! was zonde van mijn tijd! als consument jan je makkelijk opgelicht worden en heb je geen rechten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Somultishop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen