Klacht Somultishop.nl: lossen problemen niet op, onbereikbaar geen service

zbambino

bolderkar gekocht in maart dit jaar, bleek defect, foto's gemaakt en gemaild voor een oplossing.
Kar zou opgehaald worden, dit is nooit gebeurt.
Nu inmiddels ruim 50 mails gestuurd, diverse keren gebeld, een brief per post gestuurd, geen enkele reactie.
Klachten worden binnen 5 werkdagen beantwoord volgens de website, klopt dus niet niet er wordt niet gereageerd.
De wel beantwoorde mails worden niet ondertekend met een naam.
Ik voel me niet serieus genomen, belazerd en geminacht, baal ervan dat het bedrijf niet het fatsoen heeft om te reageren en dit probleem op te lossen, klanten behandel je goed in voor en tegenspoed, zo ga je niet met mensen om.
Ik hoop misschien tegen beter weten in op een oplossing, ik hou niet van onrecht, dit voelt wel zo.

op laten halen, en terugstorten geld

Somultishop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

zbambino
    Helaas geen oplossing door somultishop, geen enkele reactie.
    Geeft mijn inziens voldoende weer hoe betrouwbaar dit bedrijf is en hoe ze met klanten omgaan, klantenservice staat hoog in hun vaandel zoals ze vermelden op hun website, helaas is hier in praktijk niets van te merken.

zbambino

Ook een klacht indienen over Somultishop.nl?