Klacht Somultishop.nl: Product niet naar wens en retour maar geen geld terug.

Inge

Op 4 mei 2016 bestelde ik een pedaalemmer online twv 76,45. Deze bleek niet naar wens en is geretourneerd. De service was gebrekkig, we kregen weinig informatie. Telefonisch contact is niet mogelijk. Ook via de chat wordt krijgen we maar mondjesmaat reactie.
Aangezien Somultishop zo slecht bereikbaar is willen we geen andere pedaalemmer, maar het geld terug. De pedaalemmer is inmiddels al maanden geleden geretourneerd, maar het bedrag van 76,45 is nog altijd spoorloos. We hebben al ruim 10 keer een poging gedaan om contact te zoeken, maar krijgen nergens reactie op.

Graag het bedrag van €76,45 retourneren

Somultishop.nl
    Volgens onze gegevens heeft u aangegeven dat het artikel beschadigd was en in de verkeerde kleur was geleverd. Wij hebben u vervolgens eens retourlabel gestuurd waarmee u het artikel heeft terug gestuurd.

Na controle bleek enkel de blauwe beschermfolie te zijn beschadigd, Deze folie zit als een tweede huid om het artikel om het chroom te beschermen.

Het artikel was dus onbeschadigd en als de beschermfolie was verwijderd dan was de juiste kleur tevoorschijn gekomen.

Aangezien wij onnodig extra kosten hebben moeten maken voor de retourzending hebben wij u gevraagd om de kosten van de nieuwe zending over te maken zodat wij de pedaalemmer opnieuw kunnen verzenden.

Tot op heden hebben we deze betaling nog niet van u ontvangen..
    Inge
    Dankjewel voor de reactie, jammer dat het via deze weg moet! Wij hebben wel degelijk gereageerd, diversen malen zelfs, maar het mailcontact was uiterst gebrekkig en ook telefonisch contact of via de chat kregen we nauwelijks respons. Door deze gebrekkige mogelijkheden tot contact hebben wij geen vertrouwen meer in jullie dienstverlening en wensen we dan ook geen producten meer somultishop. Het aankoopbedrag - de verzendkosten willen wij dus graag geretourneerd zien zoals eerder aangegeven.
    Somultishop.nl
    Bedankt voor uw reactie. We zullen het aankoopbedrag - de verzendkosten terugstorten. Normaal gezien zal dit binnen 2 werkdagen op uw rekening staan.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht er verder nog iets zijn dan kunt u altijd tijdens kantooruren contact met ons opnemen via 046 426 4856, chat of via info@somultishop.com

Ook een klacht indienen over Somultishop.nl?