Klacht Somultishop.nl: Verkeerd geprijsd artikel

Kauwen

Kruk besteld via bol.com
Deze was nog geen 11 euro, ik heb geen idee was ze normaal kosten.het was de eerste die ik zag dus ik dacht mooie aanbieding.
Besteld betaald maar mijn bestelling ging niet door omdat het bedrijf de foute prijs had geplaatst.
Ik bellen onprettige dame die mijn vertelde ja een kruk voor 11 euro dat kan niet.
Ik legde uit vanwege mijn leeftijd ik niet totaal geen idee van had.
Nou bij uitzondering kreeg ik 15% korting.
Ik zei dat is geen korting masr een aalmoes!
Nou zei de dame na veel heen en weer geargumenteerd: en een kruk voor 11 euro krijgt u niet.
En de telefoon werd er op gegooid nadat ze zei goedemiddag!
Bol.com gebeld kunnen niks doen.
Wat een waardeloos situatie.
Ik zei tegen bol.com geen me dan 50% korting maar nee dat deed het bedrijf niet.
Dus nu zal ik daar NOOIT! meer iets bestellen.
Hoe moet ik nou weten wat een kruk kost???

Mij gewoon tegemoet komen met een korting van 50%

Somultishop.nl
    Beste mevrouw Kauwen,

Helaas stond er wegens een systeemupdate tijdelijk een verkeerde prijs weergegeven voor dit artikel. Nogmaals onze excuses hiervoor.
    € 11 euro voor een werkkruk inclusief verzending en BTW is helaas geen redelijke prijs. Om u tegemoet te komen is u alsnog een korting van 15% aangeboden op de originele prijs.
    Een hogere tegemoetkoming is helaas niet mogelijk.

De bestelling is inmiddels geannuleerd en u ontvangt het aankoopbedrag terug via Bol.com

Multiwishlist

Ook een klacht indienen over Somultishop.nl?