Klacht Somultishop.nl: Wij zijn niet blij met de gang van zaken

Klachtnummer
# 536657
Gebruiker
Gedupeerde
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 24 april zou er een rollator bezorgd worden en in de track en tracé staat dat deze is bezorgd maar deze is nooit bezorgd. Heel de dag was er iemand thuis en het bedrijf heeft post.nl gebeld en zij geven aan dat die bezorgd zou moeten zijn. Nu zijn we al 2 weken aan het wachten zonder resultaat. We hebben wel al betaald voor de rollator .
We hebben zelf al actie ondernomen door alle buren af te gaan postkantoor te bellen of die daar ligt maar geen resultaat.

Gewenste oplossing

Of een nieuwe rollator opstuurt of het geld terug stort.

1 reactie

  1. Auteur
    Somultishop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/ mevrouw Kardinaal,

    We vermoeden dat u de verkeerde verkoper aanschrijft. Wij verkopen namelijk geen rollators.
    We raden u aan om dit bericht te sturen naar de webwinkel waar u het artikel heeft aangekocht. Dit kunt u normaal gezien terugvinden in uw mailwisseling of eventuele orderbevestiging.

    We hopen dat u spoedig uw artikel zult ontvangen!

    Met vriendelijke groet,

    Somultishop

Ook een klacht indienen over Somultishop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen