Klacht Sonos: Afschrijven van boxen van 1000 euro door de app niet meet te updaten na 5 jaar

Klachtnummer
# 460695
Gebruiker
A.J.M. de Bijl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wie bedenkt het om dure boxen, play 5, generatie 1, al na 5 jaar af te schijven door de app niet meer te updaten en je voor te stellen 2 aparte apps te gebruiken voor je oude en nieuwe boxen

De oplossing

Ik gooi alles buiten. Ik wil niets te maken hebben met een bedrijf dat denkt zo om te kunnen gaan met zijn klanten. Gewoon 1500€ afschrijven en jammer dat ik me heb vergist. De vrienden die me dit systeem heb aangeraden en de mensen die ik dit systeem heb aangeraden zal ik doorgeven dat zij niet hebben opgelet en dat ik me heb vergist.
De EU moet hier iets aan doen. Prima dat dat in de VS kan, ik hoop dat we in Europa consumentenbelang en duurzaamheid hoger in het vaandel hebben. Gewoon per continent aparte rechtssystemen en andere bedrijven die die markt willen bedienen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sonos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen