Klacht Sonos: Discriminatie

Klachtnummer
# 529236
Gebruiker
ab
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik gebruik gemaakt van het zogeheten “upgrade” programma.
Ik wilde voor mijzelf en voor mijn 3 kinderen een bestelling plaatsen.
Helaas was online alles uitverkocht en moest alles via de telefoon en mail. Maar na mijn derde bestelling kreeg ik een mail dat ik geen gebruik meer kon maken van deze actie op verdenking van doorverkoop,
Gevolg is dat mijn account geblokkeerd is voor verdere aankopen.
Meerdere malen aangegeven dat dit absoluut niet klopt maar men weigert mee te werken en verwijst naar de voorwaarden van de actie.
Ik heb geen enkele voorwaarde overtreden/gebroken.

De oplossing

Mijn account herstellen, bestelling uitleveren en excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sonos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen