Klacht Sonos: Geen updates meer voor mijn vijf jaar oude Sonos Play 5

Klachtnummer
# 418755
Gebruiker
Trimp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vijf jaar geleden heb ik een Sonos Play 5 gekocht. Sonos stopt binnenkort met de updates voor dit product, zodat deze zeer waarschijnlijk op termijn niet meer te gebruiken is, en al zeker niet binnen mijn systeem met nieuwe Sonos-producten. Sonos biedt 30% korting aan voor een nieuw product, maat naast dat mijn speaker nog prima functioneert, vind ik 70% afschrijving in vijf jaar voor een dergelijk product erg veel.

De oplossing

Product blijven ondersteunen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sonos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen