Klacht Sonos: Geen updates na aanschaf binnen 2 jaar onacceptabel

Klachtnummer
# 433137
Gebruiker
J. A. A. Snellaars
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo Patrick,

Ik heb gelezen over de komende update. Daarin staat vermeld dat, zoals eerder aangekondigd, de oude niet meer ge-update kunnen worden omdat deze rond 2009 op de markt zijn gekomen.

Ik wil je onder de aandacht brengen dat ik mijn aanschaf eind 2017 gedaan en en van jullie een (onder garantie) vervangend exemplaar heb ontvangen in 2019! Nu hebben die specifieke product informatie op de box bekeken. Het blijk dat zelfs dat exemplaar niet ge-update kan worden! Het gaat over het model S100 of 5100. (Alle 3 de versies zijn een play5 😳)

Het kan toch niet zo zijn dat mijn gehele investering van mijn Sonos systeem binnen 2,5 jaar al zo verouderd is dat ik niet met de nieuwe generatie mee kan.

Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben - de aktie van vervangen met 30% korting is met mijn minimum salaris onmogelijk. Ik ben meer dan verdrietig en zwaar teleurgesteld dat mijn zuur verdiende installatie gewoon nu al te oud blijkt te zijn. Ik hoop dan ook op een gepaste oplossing.

Met vriendelijke groet,

Jos Snellaars

De oplossing

Een betere regeling - 30% korting op 3x 5 box systeem en Sonos router is niet betaalbaar voor mij

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sonos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen