Klacht Sonos: Met een onvolledig advies veel geld uitgegeven aan een installaties die niet werkt zoals gewenst

Klachtnummer
# 437558
Gebruiker
Herman. Jonkman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op advies van Sonos een team en twee play 5 speakers aangeschaft. Ik wilde ondermeer mijn platenspeler kunnen blijven gebruiken. Dat zou moeten kunnen met de genoemde configuratie.

Dat bleek echter niet het geval. Veel tijd en moeite erin gestopt en niet gekregen waarnaar ik op zoek ben.

Sonos zegt nu dat ik een zg "Port" moet aanschaffen; kosten € 450.
Ik vraag me af of dat dan wel gaat werken. Op basis van eerdere adviezen heb ik er niet veel vertrouwen in.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij een passende oplossing biedt zonder dat daar nog weer veel geld in geïnvesteerd moet worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sonos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen