Klacht Sonos: Nieuwe Sonos-update werkt niet op elke speaker

Klachtnummer
# 506012
Gebruiker
A.A. van Ruitenbeek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben nog de 'oude' speakers van Sonos. Als wij een systeemupdate doen werken deze speakers niet meer. Een jaar geleden deed de app het niet meer op een drie jaar oude telefoon.
Nu kunnen wij de muziekbibliotheek niet meer bijwerken zonder een update te doen.
Sonos dwingt je zo om nieuwe apparatuur te kopen.
Wij kunnen de bibliotheek niet meer bijwerken. Als we een systeemupdate doen, doet niets het meer.
Er is toch een wet dat zij moeten zorgen dat consumenten hierin beschermd worden en niet elke drie jaar hun systeem moeten vervangen?
Heeft Sonos niet een verantwoordelijkheid een duurzame oplossing te bedenken???
Zijn er ook nog andere open-source apps die goed werken hiervoor?

De oplossing

Zorgen dat we ten alle tijden gebruik kunnen blijven maken van onze apparatuur zonder allerlei updates die er voor zorgen dat niets meer werkt.
Heeft Sonos niet een verantwoordelijkheid een duurzame oplossing te bedenken???

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sonos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen