Klacht Sonos: Slecht opgeleid personeel op de Sonos servicedesk

Klachtnummer
# 420328
Gebruiker
Berndsen123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een Sonos service medewerker die een probleem telefonisch niet kon oplossen. De oplossing die hij aandroeg raakte kant noch wal.
Hij beloofde dan maar een mailtje te sturen en...….. in dat mailtje stond dezelfde onzin die hij reeds eerder over de telefoon als "oplossing" had aangedragen. In mijn wanhoop contact met een audio leverancier opgenomen en deze heeft het voor mij opgelost. Kan Sonos een voorbeeld aan nemen.

De oplossing

Gekwalificeerd personeel aannemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sonos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen