Klacht Sonos: Sonos met misleidende informatie tot verkoop

Zomerprinsesje

Probleem met de Sonos Playbar, paar maanden in gebruik, werkt niet met bluetooth tv afstandsbeding, telkens met de telefoon volume bedienen waar ik ook nu helemaal klaar mee ben. Waardeloos klantenservice! Een Sonos service medewerker die een probleem telefonisch niet kon oplossen en niet bekwaam is om het probleem op te lossen die mij van kastje naar de muur stuurt. Bij aanschaf is ook veel dingen verkeerd gegaan, vals informatie om het product maar te verkopen en mij met probleem achterlaten. wat nog veel erger is dat ze mij een refurbished product hebben verkocht als nieuw, blijkt nu dat deze in 2014 al is geregisterd. Mijn volledige klachten en de punten kan ik hier niet kwijt, als sonos berijdt is om mijn probleem op te lossen wil ik ze graag uitleggen. Ik voel me zwaar in de maling genomen door SONOS! het maakt mij WOEST daarom zet ik mijn klacht online!

Sonos Playbar omruilen tegen de ARC soundbar, Bij nader onderzoek door deerden blijkt de ARC wel te werken naar mijn verwachtingen en wensen. intussen is ook een test uitgevoerd en met succes.

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sonos?