Klacht Sonos: Sonos repareert niet maar hanteert torenhoge “vervangingskosten”

A.A. Starmans

Sonos, schaam jullie héééél diep!!! Onze playbase gaat na 3 jaar en 1 maand kapot, en jullie vragen voor een apparaat wat nieuw 700 euro heeft gekost, na deze te korte periode, vervangingskosten van 515 euro???!!! Repareren doen jullie niet. Echt schande! We mogen toch minimaal een levensverwachting van 10 jaar verwachten van zo’n product!?Althans, jullie gaven in een reclamecampagne aan dat Sonos “10 jaar plezier” geeft. Maar als het uitkomt beroepen jullie je op de tabel van de branche organisatie Uneto-Vni waar voor bovengenoemd apparaat een levensduur van 4 jaar staat. Dat zou ik als merk geen goede reclame vinden want dat houdt in dat een Sonos (systeem) een peperduur product is. Nooit meer Sonos voor ons.

Redelijke prijs voor vervanging product.

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A.A. Starmans
Maar de winkel waar we het hebben gekocht heeft ons wel een nieuw apparaat geleverd omdat ook zij geschrokken zijn van de “service” van Sonos.

Ook een klacht indienen over Sonos?