Klacht Sonos: Sonos repareert niet maar hanteert torenhoge “vervangingskosten”

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 483519
Gebruiker
A.A. Starmans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sonos, schaam jullie héééél diep!!! Onze playbase gaat na 3 jaar en 1 maand kapot, en jullie vragen voor een apparaat wat nieuw 700 euro heeft gekost, na deze te korte periode, vervangingskosten van 515 euro???!!! Repareren doen jullie niet. Echt schande! We mogen toch minimaal een levensverwachting van 10 jaar verwachten van zo’n product!?Althans, jullie gaven in een reclamecampagne aan dat Sonos “10 jaar plezier” geeft. Maar als het uitkomt beroepen jullie je op de tabel van de branche organisatie Uneto-Vni waar voor bovengenoemd apparaat een levensduur van 4 jaar staat. Dat zou ik als merk geen goede reclame vinden want dat houdt in dat een Sonos (systeem) een peperduur product is. Nooit meer Sonos voor ons.

De oplossing

Redelijke prijs voor vervanging product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.A. Starmans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Maar de winkel waar we het hebben gekocht heeft ons wel een nieuw apparaat geleverd omdat ook zij geschrokken zijn van de “service” van Sonos.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sonos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen