Klacht Sonos: Sonos verkoopt onder valse voorwendselen

MiRoJo

Op 25 mei j.l. via de website van Sonos de Sonos ARC. Ik kwam bij Sonos terecht via een advertentie waarin duidelijk stond: “Wilt u als een van de eerste de nieuwe Sonos ARC in uw bezit hebben, bestel hem dan direct en heb hem op 10 juni 2020 in huis”.

Uiteraard heb ik op 25 mei direct het totaalbedrag moeten betalen van mijn aankoop. Het is nu 11 juni en heb helemaal niets gehoord, vandaag eens gebeld en krijg ik te horen dat ik hem waarschijnlijk ergens in de week van 15 tot 20 juni zal ontvangen.

Mijn buurman wilde hem ook graag hebben en heeft hem gisteren (10 juni) om 10.00 uur bij de Mediamarkt gehaald. Deze belde mij om 12 uur of ik even kwam luisteren.

Zeer slecht om onder valse voorwendselen mensen een bestelling te laten plaatsen en betalen.

Nooit iets bij Sonos bestellen dus. Als je er over belt krijg je doodleuk te horen, dan haal je hem toch even in een andere winkel en dan annuleer je de bestelling bij ons. Alsof iedereen even 3400 euro in zijn zak heeft om in 3 weken aan Sonos voor te schieten, te triest voor woorden.

Vandaag nog verzenden of een compensatie

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sonos?