Klacht Sonos: Waardeloos goed klinkend systeem

Klachtnummer
# 551661
Gebruiker
Gebruiker1557396671
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een soundbar gekocht en een Sonos1, voor aanzienlijke bedragen.
Maar heb nog Nooit ! Zo een naar systeem gezien que installeren en bedienen.
Elke keer is er weer wat, telkens zogenaamde updates of een Bridge die je opeens niet meer nodig hebt…maar wel voor betaald.
Waarom niet gewoon een speaker een speaker laten, en ophouden met interessant lopen doen.
Ik ben verhuisd, heb prima WiFi, alles doet het, behalve de Sonos.
Opeens blijkt e.e.a verouderd…probeer ik Sonos 1 weer te installeren, kon je opeens weer uit bij Sonos 2…om gek geworden.
Ik zou dit “ systeem” Nooit meer kopen, om genoemde redenen.
Verder klinkt het goed, als het werkt tenminste….
Wat een aanfluiting.

De oplossing

Iemand langs sturen en uitleg geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sonos?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen