Klacht Sonos: Zeer dure en onacceptabele oplossing door Sonos onherstelbare Playbar uit 2016

# 561990
Arno de Jong

Ik heb een Sonos-geluidsinstallatie. Naast 2x een Sonos Play1, een Sonos Move heb ik een Sonos Playbar. Deze heb ik in november 2016 gekocht en gebruik hem op een normale manier. De Playbar staats sinds enkele weken in storing. Hij doet niet meer ook het statuslampje aan de zijkant brandt niet meer. Via de gebruikershandleiding lukt het niet om de Playbar weer " aan de gang" te krijgen. Ok via de telefonische helpdesk is dit niet gelukt. Hier geeft men aan dat de Playbar onherstelbaar defect is en biedt men aan om de Playbar in te leveren, waarna we een (geringe) korting kunnen krijgen op de aankoop van een nieuwe. Ook reparatie (door een extern bedrijf) gaat minimaal 149 euro kosten ook al deze niet gerepareerd kan worden! Dit kan toch niet voor een apparaat van nog geen 5 jaar oud dat destijds 750 euro kostte. Ik vind op z'n zachtst dat we worden afgescheept door dit gerenommeerde merk en verwacht een veel betere oplossing.

Een betere en goedkopere oplossing dan deze. Plus de garantie dan dit ook geldt voor eventueel toekomstige defecten aan de andere Sonos apparatuur die ik heb.

Wij vinden dat Sonos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sonos?