Klacht Sony Consumenten Electronica: Afhandeling defecte Sony PS VR

# 197095
Daniel

Mijn PS VR (VR Bril voor Sony Playstation 4) vertoond vanaf het begin af aan 2 defecten. Namelijk een aantal defecte pixels in het display van de bril, en het probleem met verschuiven van het beeld in de bril (drifting in cinematic mode) waarvan het laatste echt een storend probleem is.

Ik heb na +/- week na aanschaf contact opgenomen met de SONY Playstation helpdesk. De medewerker van de helpdesk gaf na mij uitgehoord te hebben aan dat dit inderdaad op een defect model lijkt te gaan en adviseerde mij de headset op te sturen.

Sony zou de PS VR vervangen waardoor ik snel weer over een Headset zou beschikken. Echter zou ik officieel rekening moeten houden met 3 weken. (15 werkdagen).

Het apparaat is de 24e oktober naar Sony verzonden, en de 27e aangekomen in het reparatie centrum. Volgens de eigen voorwaarden van SONY hadden ze dit probleem uiterlijk 15 november moeten verhelpen/vervangen.

Helpdesk adviseert langer te wachten, en geeft verder geen inhoudelijke informatie.

- Duidelijkheid over vervanging/reparatie status.

- Daarnaast wil uiteraard zo snel mogelijk weer over een goed werkende PS VR Headset beschikken zonder last te hebben van eerder omschreven problemen.

Daniel
    Na plaatsen van klacht op klachtenkompas heb ik de headset weer retour ontvangen. Dit heeft uiteindelijk 34 dagen geduurd en dat is te lang voor een nieuw product wat direct defect is. Daarbij was dit ook niet volgens de gemaakte afspraken.

Daniel

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?