Klacht Sony Consumenten Electronica: Anderhalf uur in de wacht bij de klantenservice en niet geholpen

# 191320
Goedeklant

Beste lezer,
Mijn zoon heeft net een nieuwe playstation gekocht en een live-account aangesloten. Dan praat je over honderden euro's die hij net aan Sony heeft gespendeerd.. Hij had echter een vraag over zijn live account (wat hij nu niet kan gebruiken) en belde de klantenservice. Al eerder heeft hij een mail gestuurd, maar een antwoord bleef uit. HIj belde rond 18.00. Om 19.30 zwerd echter de klantenservice gesloten. Hij is dus niet te woord gestaan. We bleven maar luisteren naar het bandje: excuses voor de wachttijd.... Hoe kan een bedrijf als Sony zo"'n slechte service bieden? Mijn zoon heeft er heel lang voor moeten sparen en nu het geld binnen lijkt te zijn, is Sony niet meer geïnteresseerd in haar klanten? Ik heb er geen woorden voor. Morgen om 10.00 uur gaat hij het weer proberen.

Een klantenservice die haar klanten waardeert door ze binnen 10 minuten te woord te staan.
Ik kan me voorstellen dat veel mensen heel geïrriteerd raken door wachttijden van 1,5 uur of meer en als klapper op de vuurpijl ook afgebroken worden omdat de klantenservice sluit. Voor de medewerkers van Sony is dit ook vervelend want zij krijgen geirriteerde mensen aan de telefoon. Dus Sony ben zuinig op je klanten en op je werknemers.

Sony Consumenten Electronica
    Hi Wilhelima,

Volkomen begrijpelijk dat dit een erg teleurstellende situatie is.
    Bij deze excuus voor de manier waarop dit gelopen is. Kun je hier laten weten of de klacht inmiddels verholpen is?

Sony Electronics Nederland

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?