Klacht Sony Consumenten Electronica: Bevroren scherm psr t3 black

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 109275
Gebruiker
Ferry de Roon
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar januari een ereader psr-t3 black gekocht van Sony. In het jaar dat ik er gebruik van maakte heb ik er veelplezier van gehad. Tot vorige week pakte ik de ereader uit mijn laptoptas waarbij ik constateerde dat het scherm bevroren was. Ik heb het probleem op internet opgezocht en vergeefs alle handelingen geprobeerd die geboden werden. Daarna Sony gebeld, deze vertelde mij dat ik de ereader op moest sturen naar een reparatie afdeling ( tech repair). Vandaag kreeg ik bericht dat het scherm door stoten of vallen is beschadigd. De ereader is nooit gevallen, of gestoten altijd keurig vervoerd in een laptop tas. Zoals ik al meerdere malen gelezen heb op het net (terwijl het een veel voorlkomende klacht is) word er gesuggereerd dat het scherm defect gaat door vallen of stoten. Graag jullie hulp hierbij

De oplossing

Nieuwe of gerepareerde ereader of geld terug.

6 reacties

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Ferry, Kan je het casenummer delen met ons?
  2. Auteur
    Ferry de Roon
    Datum
    Mijn ereader is geregistreerd onder 480032 bij uw reparatie bedrijf technrepair. Met vriendelijke groet, Ferry de Roon
  3. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Uit het onderzoek blijkt dat er schade geconstateerd is op het scherm. Er is een duidelijk inslagpunt te zien, dus hun constatering is juist.
  4. Auteur
    Ferry de Roon
    Datum
    Reparatie bedrijf en sony beweren dat dit gaat om stoot of val schade terwijl dit niet het geval is. Ik heb notabene de ereader in een originele verpakking verstuurd om schade te voorkomen.het is zo jammer dat een bedrijf als Sony zijn naam zo te grabbel gooit om een product van rond de €100 euro, terwijl er bedrijven zijn die zonder discussie het product omwisselen ( in een garantieperiode periode ). Ik erewacht nog steeds dat Sony met. Een passende ( naar ieders tevredenheid) op te lossen..
  5. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Ferry, Uit het onderzoek is gebleken dat er wel schade is toegebracht aan het scherm.
    Of dat nu expres is gedaan of niet. Dat valt niet onder garantie en we blijven bij ons vorige standpunt.
  6. Auteur
    Ferry de Roon
    Datum
    Beste Sony, het valt mij zwaar tegen dat jullie bij je standpunt blijven. Ik krijg een vreemd gevoel dat de schade die jullie beweren dat het de oorzaak is van de klacht toegebracht is om de consument niet te hoeven tegemoet komen. Bij wie in jullie organisatie kan ik verder terecht met mijn klacht om zo tot een goede oplossing te komen?
    Met Gr ferry

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ferry de Roon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen