Opgelost door Sony Consumenten Electronica: Cashback wordt niet in behandeling genomen ivm ontbreken serienummer op de doos

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 375238
Gebruiker
H. Zijtveld
Datum
4 reacties

Details

De klacht

11 mei heb ik een Sony A7ii gekocht.
30 dagen na aankoop zou ik de cashback kunnen claimen bij Sony.
Dit heb ik gedaan. Ik heb de aankoopbon ( waar het serienummer opstaat) en een foto gemaakt van het het serienummer op het toestel. Helaas kreeg ik vorige week een mail dat hij niet in behandeling wordt genomen ivm het ontbreken van het serienummer vermeld op de doos wat ik uit had moeten knippen.
De doos heb ik inmiddels niet meer, dus heel zuur dat ik nu de cashback hierdoor misloop....
Ik heb net met Sony gebeld maar ze zijn totaal niet bereidt om mij hier in tegemoet te komen.

De oplossing

Ik zou graag willen dat de cashback alsnog in behandling wordt genomen.
Ik kan aantonen dat het toestel daadwerkelijk in mijn bezit is

4 reacties

  1. Auteur
    H. Zijtveld
    Datum
    Helaas nog geen reactie gehad van Sony
  2. Auteur
    H. Zijtveld
    Datum
    Nog niets gehoord😢
  3. Auteur
    H. Zijtveld
    Datum
    Nog steeds geen enkele reactie van Sony😡
  4. Auteur
    H. Zijtveld
    Datum
    Geen enkele reactie van Sony😡

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Zijtveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk onverwachts toch een mail van Sony ontvangen dat de cashback claim is goed gekeurd👍🏻
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen