Opgelost door Sony Consumenten Electronica: Cashback wordt niet in behandeling genomen ivm ontbreken serienummer op de doos
Details
De klacht
11 mei heb ik een Sony A7ii gekocht.30 dagen na aankoop zou ik de cashback kunnen claimen bij Sony.
Dit heb ik gedaan. Ik heb de aankoopbon ( waar het serienummer opstaat) en een foto gemaakt van het het serienummer op het toestel. Helaas kreeg ik vorige week een mail dat hij niet in behandeling wordt genomen ivm het ontbreken van het serienummer vermeld op de doos wat ik uit had moeten knippen.
De doos heb ik inmiddels niet meer, dus heel zuur dat ik nu de cashback hierdoor misloop....
Ik heb net met Sony gebeld maar ze zijn totaal niet bereidt om mij hier in tegemoet te komen.
De oplossing
Ik zou graag willen dat de cashback alsnog in behandling wordt genomen.Ik kan aantonen dat het toestel daadwerkelijk in mijn bezit is
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.