Klacht Sony Consumenten Electronica: Garantie PlayStation

Ilco

Ik heb vorig jaar juni 2014 een PlayStation 4 gekocht.

Tot ongeveer 2 mnd geleden had ik geen problemen.
Ongeveer 2 mnd geleden gooide het spel onverwachts de dvd eruit waardoor het spel beëindigd was. Omdat ik niet direct een klantenservice bel en eerst zelf kijk wat het probleem is heb ik wat op internet opgezocht. Een van de oplossingen was om de stroom er volledig vanaf te halen. Helaas was dit ook niet de oplossing. Hierna 3 wkn op vakantie geweest.

Nu ik terug ben van vakantie heb ik nog steeds hetzelfde probleem, hierop PlayStation gebeld. Antwoord was, was dat ik net over de garantie heen zit en de kosten nu voor mijzelf zelf. Dit is maar liefst 199 euro.

Hier betaal je dus een apparaat voor van 400 euro! 1 jaar fabrieksgarantie. Als ik direct had gebeld dan was het allemaal geregeld, maar omdat je even wacht en eerst zelf naar een oplossing wilt zoeken kost het mij nu dus 199 euro.

Kosteloos laten maken door Sony.

Sony Consumenten Electronica
    Hoi Ilco,

Vervelend om te horen over je melding van je PS4.

Helaas zijn wij PlayStation niet. Zij zijn een aparte organisatie met een eigen klantenservice.
    We hebben jouw melding doorgezet naar onze collega's van PlayStation.
    Meer kunnen we hier niet betekenen voor je.

Sony Nederland

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?