Klacht Sony Consumenten Electronica: Garantie PlayStation

Klachtnummer
# 123524
Gebruiker
Ilco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vorig jaar juni 2014 een PlayStation 4 gekocht.

Tot ongeveer 2 mnd geleden had ik geen problemen.
Ongeveer 2 mnd geleden gooide het spel onverwachts de dvd eruit waardoor het spel beëindigd was. Omdat ik niet direct een klantenservice bel en eerst zelf kijk wat het probleem is heb ik wat op internet opgezocht. Een van de oplossingen was om de stroom er volledig vanaf te halen. Helaas was dit ook niet de oplossing. Hierna 3 wkn op vakantie geweest.

Nu ik terug ben van vakantie heb ik nog steeds hetzelfde probleem, hierop PlayStation gebeld. Antwoord was, was dat ik net over de garantie heen zit en de kosten nu voor mijzelf zelf. Dit is maar liefst 199 euro.

Hier betaal je dus een apparaat voor van 400 euro! 1 jaar fabrieksgarantie. Als ik direct had gebeld dan was het allemaal geregeld, maar omdat je even wacht en eerst zelf naar een oplossing wilt zoeken kost het mij nu dus 199 euro.

De oplossing

Kosteloos laten maken door Sony.

1 reactie

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Ilco,

    Vervelend om te horen over je melding van je PS4.

    Helaas zijn wij PlayStation niet. Zij zijn een aparte organisatie met een eigen klantenservice.
    We hebben jouw melding doorgezet naar onze collega's van PlayStation.
    Meer kunnen we hier niet betekenen voor je.

    Met vriendelijke groet,

    Sony Nederland

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen