Klacht Sony Consumenten Electronica: Geen gehoor

Klachtnummer
# 338677
Gebruiker
alib
Datum
0 reacties

Details

De klacht

sony bravia kdl-43w805c is kapot gegaan net buiten me garantie en sony wil niet voor me beteken.
Ben bij de winkel geweest en die vertel me dat ik het via mijn verzekering moet repareren. Meerdere keren sony gebelt maar krijg geen gehoor van ze. Zei sturen me door naar een reperateur die eerst 150euro wil hebben om naar me tv kijken of die gemaakt kan worden. En daarna komen nog is kosten van het maken boven op. En aangezien het scherm is vertellen me dat het beter is om een nieuwe Sony tv te kopen.

De oplossing

Dat Sony mij tv maak. Was er super happy ermee.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen