Klacht Sony Consumenten Electronica: Geen hulp bij bekend probleem dual shock 4 controller

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 112481
Gebruiker
Lennart
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Graag wil ik een klacht indienen over het feit dat mijn defecte dual shock 4 controller niet vervangen of gerepareerd wordt. Bij telefonisch contact wordt aangegeven dat dit buiten de garantie valt.

Het gaat hier om het welbekende probleem dat de rubbers van de anologe stick zijn gescheurd. Dit is een bekend defect bij producten uit een vroege batch. Dit heeft m.i. weinig met garantie te maken (buiten het feit dat garantie op elektonische artikelen binnen de EU 2 jaar is) maar gaat het hier gewoon om een ondeugdelijk product.

Doordat ik de starter pack met extra controller heb aangeschaft (1,7 jaar geleden) heb ik mijn controllers minder intensief gebruikt en is mijn controller gewoon 'later' stuk gegaan dan alle andere controllers. Jammer dat ik hiervan de dupe moet zijn. Het blijft echter gewoon een feit dat de eerste controllers nooit goed zijn geweest en ik verwacht daarom ook alsnog een goede oplossing.

De oplossing

Een vervangend of gerepareerd product.

4 reacties

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Beste Lennart,
    Op klachtenkompas behandelen wij geen Playstation, maar hebben de gegevens doorgezet naar de helpdesk van Playstation
    Met vriendelijke groet,
    Sony Benelux
  2. Auteur
    Lennart
    Datum
    Ik wacht de reactie graag hier af. Na meermaals contact te hebben gehad en met hetzelfde antwoord afgescheept te worden wil ik graag een fatsoenlijke reactie. Helaas is het niet mogelijk om direct bij Playstation een klacht in te dienen, anders had ik dat wel gedaan.Mvg,Lennart
  3. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Lennart,
    Wij zijn PlayStation niet. Dus het is niet mogelijk om hier een reactie te krijgen.
  4. Auteur
    Lennart
    Datum
    Hoi Sony,
    Erg vervelend. Bij Playstation kan ik echter geen klacht indienen en verder krijg ik weinig response (ik heb nog niets mogen vernemen n.a.v. jullie vorige bericht). Mijn mogelijkheden zijn dus beperkt.

    Een erg slechte zaak.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lennart
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen