Opgelost door Sony Consumenten Electronica: Headset (WH-1000XM2) niet geleverd na promotieactie

Flipsie

Wij hebben op 16 maart 2018 een Sony Experia XZ2 compact in de pre-order besteld, omdat er een actie gaande was waarbij een er een Sony Noise canceling headset, type WH-1000XM2, bijgeleverd werd.

Na een goedgekeurde registratie hebben wij diverse verkeerde goederen geleverd gekregen, maar niet de ons beloofde headset. Wij hebben meerdere keren contact gehad met Sony. Wij worden vriendelijk te woord gestaan door iemand van Sony die alleen maar informatie doorgeeft naar de desbetreffende afdeling. Vervolgens laat die afdeling weken niets horen. Volgens de FAQ van Sony behorende bij de actie wordt de headset binnen 4 weken geleverd. Wij zijn inmiddels 16 weken verder.

Het warme gevoel dat wij bij Sony-producten kregen is volledig weg.
Wij zijn er klaar mee!

Wij willen zo spoedig mogelijk (binnen een week) alsnog onze headset, type WH-1000XM2. De computerspellen en cadeaubon kunnen retour. We willen ze niet en hebben niet eens een spelcomputer.

Flipsie
Sony heeft alsnog de headset geleverd.

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?