Klacht Sony Consumenten Electronica: kapotte laptop,geen reparatie onder garantie,geen verdere hulp

dotje

Een aantal weken geleden is mijn laptop onverwachts stuk gegaan.
Het scharnier dat het scherm met het toetsenbord verbind is eruit gesprongen.
Aangezien ik nog garantie heb nam ik contact op met sony.
Deze vertelden mij direct dat de schade onder gebruikersschade valt en daarom niet in de garantie gerepareerd zal worden.
Na meerdere mails en foto's kreeg ik het aanbod om de laptop onder garantie op te sturen maar als er dan toch geoordeeld word dat het gebruikersschade is dan zou ik toch de euro 76,16 transport en diagnose moeten betalen en indien accoord de reparatie los.
Doordat er vanaf het begin al gebruikersschade geroepen word vertrouw ik niet op een eerlijk oordeel.
Na een second opinion bij verschillende zaken kwam er ook uit dat het geen gebruikersschade is!
Zelfs na aangeven dat ik de reparatie wil betalen moet ik alsnog 76,16 betalen omdat ze niet weten waardoor of wat de schade is terwijl ze dat eerder wel heel goed wisten ! daarna krijg ik pas een prijsopgave

reparatie binnen garantie of reparatie met prijsopgave vooraf en geen onderzoekskosten ed

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?