Klacht Sony Consumenten Electronica: Kapotte Playstation

# 142068
Sonny

Ik heb op 14 mei 2014 een playstation 4 gekocht via sony.nl. hij is nu ongeveer anderhalf jaar oud. Al die tijd heeft hij het gewoon goed gedaan maar sinds een week of 2 werpt hij steeds de disc uit terwijl ik aan het gamen ben. Ik ben op internet gaan zoeken en Sony erkent het probleem en heeft er een oplossing voor met de instructies in een filmpje. Na deze stappen meerdere keren te hebben uitgevoerd geeft het apparaat nog steeds dezelfde problemen . Ik heb gemaild naar Sony, maar krijg het antwoord dat de garantie voorbij is en dat ze niks kunnen doen. Toen ben ik gaan bellen naar de klantenservice van Sony en de mevrouw die ik toen sprak gaf aan dat ik het apparaat kan laten maken, maar dit zou me dan €199,- kosten of ik kon een tweedehandse krijgen voor €150,-. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord! Je mag toch gewoon verwachten dat een playstation 4 langer dan 1,5 meegaat. En aangezien dit een bekend probleem is bij Sony, verwachtte ik toch wel betere service.

Kosteloze reparatie of vervanging van het apparaat.

Sony Consumenten Electronica
    Hoi Sonny,

Heb je geprobeerd de PS4 aan te bieden ter reparatie bij de winkel van aanschaf?
    Zij zijn verantwoordelijk voor de garantie na het eerste jaar.

Sony Nederland
    Sonny
    Ik heb hem online besteld bij de website van sony en toen hebben ze hem thuisbezorgd.
    Sony Consumenten Electronica
    Hoi Sonny,

We hebben dit gemeld bij PlayStation. Gezien de Sony Store niet meer bestaat, kunnen we niet direct met een oplossing komen.

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?