Klacht Sony Consumenten Electronica: Kapotte Playstation
Details
De klacht
Ik heb op 14 mei 2014 een playstation 4 gekocht via sony.nl. hij is nu ongeveer anderhalf jaar oud. Al die tijd heeft hij het gewoon goed gedaan maar sinds een week of 2 werpt hij steeds de disc uit terwijl ik aan het gamen ben. Ik ben op internet gaan zoeken en Sony erkent het probleem en heeft er een oplossing voor met de instructies in een filmpje. Na deze stappen meerdere keren te hebben uitgevoerd geeft het apparaat nog steeds dezelfde problemen . Ik heb gemaild naar Sony, maar krijg het antwoord dat de garantie voorbij is en dat ze niks kunnen doen. Toen ben ik gaan bellen naar de klantenservice van Sony en de mevrouw die ik toen sprak gaf aan dat ik het apparaat kan laten maken, maar dit zou me dan €199,- kosten of ik kon een tweedehandse krijgen voor €150,-. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord! Je mag toch gewoon verwachten dat een playstation 4 langer dan 1,5 meegaat. En aangezien dit een bekend probleem is bij Sony, verwachtte ik toch wel betere service.De oplossing
Kosteloze reparatie of vervanging van het apparaat.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.