Opgelost door Sony Consumenten Electronica: Koptelefoon Sony MDR -1000X is breekbaar!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 262620
Gebruiker
Hanskooi
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In december 2016 heb ik de MDR -1000X gekocht en gekregen. Noicecanceling is prima en het geluid zeker ook. Maar na een tijdje (eind vorige maand) zat ie niet meer lekker en hoorde ik weer de andere geluiden. Wat bleek... De koptelefoon was gebroken bij het scharnier punt. Garantie deed denk je dan. Nog geen half jaar oud! Maar Sony wil van niets weten. Onderzoekskosten betalen en van de foto's konden ze al zien dat het mijn schuld was. Er ligt een blikken plaatje over het uiteinde en is niet sterk genoeg om de bewegingen op te vangen. Nu met tyrabs vastgezet in de hoop dat dit het houd.

De oplossing

Nieuwe koptelefoon met een betere constructie.

3 reacties

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Beste heer/mevrouw Koostra,

    DIt is uiteraad een situatie die wij ten zeerste betreuren.
    Zou u ons kunnen voorzien van een kopie van de aankoopbon?
    Wij zullen deze zaak dan zo snel mogelijk gaan oppakken.

    Met vriendelijke groet,

    Sony Benelux
  2. Auteur
    Hanskooi
    Datum
    Bedankt voor uw reactie.
    Dit is inderdaad een onwenselijke situatie.
    De koptelefoon is gewoon, normaal in gebruik.
    Ben/was er ook zeer tevreden mee.
    Bijgaand de rekening.
    Hopend dat de woorden in daden omgezet worden, teken ik,
    Met vr.gr.
    J. Kooistra
  3. Auteur
    Hanskooi
    Datum
    Heb de koptelefoon kunnen inleveren bij Mediamarkt en moet het geld nog terug krijgen.
    Hiermee kan ik zelf een keuze maken welke nieuwe het wordt.
    Nog even afwachten dus, maar er is vlot op gereageerd.
    Tot zover bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hanskooi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedankt voor uw reactie. Mediamarkt laat helaas niets van zich horen. Vorige week nog bericht gestuurd maar geen reactie gehad. Groeten, J.Kooistra Update 14-06-17: Vandaag het geld opgehaald bij Mediamarkt. Bedankt voor deze oplossing!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen