Klacht Sony Consumenten Electronica: laptop binnen enkele minuten super heet

# 32075
CONNY

mijn dochter heeft in 22-05-2011 een laptop sony vio gekocht 599,00 hij word nu ineens binnen paar minuten heel heet en beeld valt weg. blijkt dat er van de vio 535000laptops zijn die dit hebben waarvan er 39 in brand gevlogen zijn. wij naar de winkel. werd opgestuurd naar zes krijg ik een prijsopgaaf van 139,00 euro. hij valt 2 mnd buiten de garantie. ik vind zeker dat er zoveel klachten zijn dit niet helemaal terecht. ik verwacht daar toch een andere oplossing voor.

mvg conny onderdijk

EINGELIJK VIND IK DAT SONY HET HELEMAAL OP MOET LOSSEN EN ZIJN TENSLOTTE 535.000 KLACHTEN VAN DEZE LAPTOPS.

Sony Consumenten Electronica
    Geachte Mevr. Onderdijk, Het spijt ons te horen van uw ervaring met uw VAIO notebook. Wij begrijpen uit uw verhaal dat u contact heeft gehad met Media Markt Middelburg en toestel langs die route ter reparatie is aangeboden. Er wordt binnen 48 uur contact met u opgenomen teneinde uw ervaring en geboden oplossing door te nemen. Daarbij willen dan ook graag vernemen waar u de informatie op baseert over de aantallen en ernstige gevolgen m.b.t. uw VAIO-model, zoals u vermeld. M.b.t. het komend contact hebben wij alvast een ref/case nummer aangemaakt te weten 9032316. Met vriendelijke groet,Consumer Relations Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited
    CONNY
    de informatie van het aantal laptops die dit hebben heb ik opgezocht via google (INTERNET)
    CONNY
    Sony, heb vandaag een brief gehad van Media Markt (z.e.s). ik moet nu reageren binnen 7 dagen anders sturen ze hem ongerepareerd terug. met alle kosten die daar weer voor bij komen. Het moet toch niet gekker worden. opdracht nr N19-167129-1/MD88858888, ik hoop nu toch wel op een snelle reactie.
    Zeer slechte afhandeling

CONNY

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?