Klacht Sony Consumenten Electronica: laptop binnen enkele minuten super heet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 32075
Gebruiker
CONNY
Datum
4 reacties

Details

De klacht

mijn dochter heeft in 22-05-2011 een laptop sony vio gekocht 599,00 hij word nu ineens binnen paar minuten heel heet en beeld valt weg. blijkt dat er van de vio 535000laptops zijn die dit hebben waarvan er 39 in brand gevlogen zijn. wij naar de winkel. werd opgestuurd naar zes krijg ik een prijsopgaaf van 139,00 euro. hij valt 2 mnd buiten de garantie. ik vind zeker dat er zoveel klachten zijn dit niet helemaal terecht. ik verwacht daar toch een andere oplossing voor.

mvg conny onderdijk

De oplossing

EINGELIJK VIND IK DAT SONY HET HELEMAAL OP MOET LOSSEN EN ZIJN TENSLOTTE 535.000 KLACHTEN VAN DEZE LAPTOPS.

4 reacties

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Geachte Mevr. Onderdijk, Het spijt ons te horen van uw ervaring met uw VAIO notebook. Wij begrijpen uit uw verhaal dat u contact heeft gehad met Media Markt Middelburg en toestel langs die route ter reparatie is aangeboden. Er wordt binnen 48 uur contact met u opgenomen teneinde uw ervaring en geboden oplossing door te nemen. Daarbij willen dan ook graag vernemen waar u de informatie op baseert over de aantallen en ernstige gevolgen m.b.t. uw VAIO-model, zoals u vermeld. M.b.t. het komend contact hebben wij alvast een ref/case nummer aangemaakt te weten 9032316. Met vriendelijke groet,Consumer Relations Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited
  2. Auteur
    CONNY
    Datum
    de informatie van het aantal laptops die dit hebben heb ik opgezocht via google (INTERNET)
  3. Auteur
    CONNY
    Datum
    Sony, heb vandaag een brief gehad van Media Markt (z.e.s). ik moet nu reageren binnen 7 dagen anders sturen ze hem ongerepareerd terug. met alle kosten die daar weer voor bij komen. Het moet toch niet gekker worden. opdracht nr N19-167129-1/MD88858888, ik hoop nu toch wel op een snelle reactie.
  4. Auteur
    CONNY
    Datum
    Zeer slechte afhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CONNY
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen