Opgelost door Sony Consumenten Electronica: Laptop valt gergeld uit, onthoud routerpaswoord niet en geeft 'beperkte' verbinding aan

M.H.T. Fincken

In februari 2014 kocht ik een Sony Viao Fit 13A ( 1199, = euro ). Vanaf het begin functioneerde deze laptop niet naar behoren. Hij valt geregeld uit als ik er op werk. Daarnaast moet ik steeds het router-paswoord invoeren als ik via een wifi-versterker werk ( 1ste verdieping ). Ook geeft hij een 'beperkte' verbinding aan met internetprovider. Ik heb gebeld en gemaild met de helpdesk ( inmiddels meer dan 40 emails ) en de laptop retour gestuurd voor reparatie. Men voerde systeemherstel uit en verving de ventilator. Het probleem was daarmee niet opgelost. Opnieuw geklaagd en weer stelde men systeemherstel voor. Heb dit de 2de keer zelf gedaan, maar ook de dat hielp niet. Nu stelt men een 3de keer systeemherstel voor. Ik voel daar niets voor aangezien het heel veel ( minimaal 2 dagen tijd ) kost en niets oplevert. Vandaag 1 1/2 uur gewacht op een telefoontje dat men mij toezegde. Men belde echter niet en schreef weer eenzelfde email.

Ik voel me als klant niet serieus genomen en wordt aan het lijntje gehouden. Ik wil graag mijn geld terug zodat ik een andere pc kan kopen, die wel werkt.

M.H.T. Fincken
    Sony Nederland heeft direct contact opgenomen na deze klacht. We zijn er nog niet helemaal uit, maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.

M.H.T. Fincken

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?