Opgelost door Sony Consumenten Electronica: Misleidende promotieactie van Sony

Wim

Op 24 december 2014 heb ik een Sony 4K-TV gekocht, type KD55X8505BBAEP. Er liep toen tot en met 31 december 2014 een geld-terug-actie van Sony voor dit type TV, van 200 Euro.
Op 31 december 2014 heb ik mij geheel conform de voorwaarden aangemeld op de Sony site, en een kopie van de aankoopbon, een afdruk van de aanmeldingsmail, en de originele streepjescode opgestuurd naar Sony 4KTV promotie in Maastricht.

Ik heb echter geen geld ontvangen. Vervolgens heb ik een klacht ingediend bij sonypromotie@consumercare.info, maar die wijzen mijn klacht af omdat ik te laat ben, de actie is afgelopen. Toen hoorde ik dat ik mij 2 x op de site van Sony had moeten aanmelden: 1 x voor productregistratie, en 1 x voor de promotieactie. Dat staat niet vermeld in de actievoorwaarden. En ik hoorde dat veel mensen deze "fout" hebben gemaakt. Het lijkt wel opzet.
Ik vind dat ik recht heb op die 200 Euro terug, ik heb alles gedaan wat nodig was. Sony deed niets, ook niet met mijn brief met stukken.

Ik wil alsnog het geld van de promotieactie ontvangen.

Wim
    Ik heb mijn geld ontvangen, dus wat dat betreft ben ik tevreden. Echter, geen enkele reactie van Sony ontvangen, helemaal niets.

Wim

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?