Klacht Sony Consumenten Electronica: Misleiding over beschikbaarheid producten PS5 VR2, je bestelling wordt automatisch geannuleerd.
Details
Klacht
Misleiding over beschikbaarheid producten PS5 VR2. Onbereikbaar en alleen via de Chat, waar naar uren nog geen contact is. Het nummer wat gebeld kan worden voor betalingsproblemen klopt niet en is alleen voor hardware ondersteuning.als je via direct.playstation.com en bestelling wilt doen, dan gaat dat in eerste instantie al moeizaam, maar heb je een PayPal of Creditcard gekoppeld dan krijg je een orderbevestiging. Dezelfde dag of de volgende ochtend is je bestelling geannuleerd. Met de melding "er is iets mis met de betalingsauthorisatie"
Contact opgenomen met PayPal en zien dat de betalingen gewoon geannuleerd worden zodra hij wordt aangeboden. Ook al wordt in eerste instantie de afschrijving van het bedrag wel getoond met een autorisatie "Dit lijkt op een automatisch proces wat direct een bestelling annuleert omdat er (vermoedelijk) geen voorraad is.
In de week dat ik de bestelling wilde doen kwamen er op de omgeving alleen maar meer varianten die beschikbaar zouden moeten zijn.
Na 7 pogingen denk ik dat ik het er maar even bij laat.
Gewenste oplossing
Graag wil ik een eerlijk antwoord waarom mijn bestellingen steeds worden geannuleerd.Zet de bestelling in gang of toon de beschikbaarheid niet.
Ja, het is logisch dat sommige producten niet leverbaar zijn, maar wees daar dan eerlijk over.
Wees bereikbaar.
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.