Klacht Sony Consumenten Electronica: playstation 4 niet ontvangen en word niks mee gedaan

Klachtnummer
# 81230
Gebruiker
rrmichel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een defecte ps4, na contact met de klantenservice is deze opgestuurd voor reparatie. 3 oktober kreeg ik een mail dat hij gerepareerd/vervangen is en ik hem binnen 5 dagen weer zou ontvangen. echter is het nu al 20 oktober en heb ik meerder keren contact gehad over dat mijn playstation er nog niet is en de track and trace code zegt dat hij nog niet op het dc is om naar mij verzonden te worden.
Dit betekent dus duidelijk dat eruit fout is gegaan. Sony wimpelt mij steeds af met heb geduld of we weten niet waar hij is en laten mij gewoon zonder ps4 zitten.
Ik word dus zwaar gedupeerd door hun fout en ze willen er niks aan doen. Ik krijg dus gewoon geen playstation!

De oplossing

binnen een paar dagen mijn playstation 4 ontvangen of een vervangend toestel ontvangen en een bevestiging dat ik hem binnen een paar dagen ontvang.
plus een excuus

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen