Klacht Sony Consumenten Electronica: PlayStation 4 valt constant uit

# 120867
Chris185

Het gaat om mijn PS 4, ik heb deze nu 1 jaar en 4 maanden. Hij valt uit iedere keer en dit is volkomen belachelijk. Ook omdat ik te horen krijg dat er helaas niets wordt gedaan omdat jullie maar 1 jaar garantie bieden. Ik heb al meerdere van jullie hulplijn stappen gevolgd en geen ervan heeft geholpen.
Ik vind het te gek voor woorden dat ik dus € 400,- heb uitgegeven aan een apparaat waar ik niet normaal gebruik van kan maken. Of dat ik jullie nu ook nog extra moet betalen voor reparatie kosten waar jullie vervolgens nog 3 maanden garantie op geven.
Het is gewoon niet normaal hoe jullie omgaan met jullie klanten, ik hoop dat jullie mij alsnog kunnen helpen. Ondanks dat mijn garantie wat langer is vervallen. Dit neemt echter niet weg dat ik in de tussentijd ga kijken hoe ik dit anders kan oplossen bij andere instanties.
Desondanks hoop ik op een reactie van jullie kant die mij tevreden kan stellen.

Hoogachtend,

Chris Lopez van Engelen

Graag wil ik een nieuwe PlayStation 4 en hopelijk gaat deze lang mee, want dit is niet normaal. Ik ben echt erg boos en ik ga niet nog meer betalen aan Sony om te zorgen dat het wordt opgelost. Veel van hun andere producten hebben wel 2 jaar garantie, waarom niet bij de PlayStation ? Hebben zij wetenschap over de tijd dat hij meegaat ?

Sony Consumenten Electronica
    Beste Chris,
    Op klachtenkompas behandelen wij geen Playstation, maar hebben de gegevens doorgezet naar de helpdesk van Playstation
    Sony Benelux

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?