Klacht Sony Consumenten Electronica: Playstation Networkstore geeft het geld niet terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 64611
Gebruiker
M.H.H. Koenigs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben Gold Member van de PlaystationNetwork Stóre.
er was een game gratis voor Gold Members. Desondanks heeft Sony hiervoor de kosten via de creditcard afgerekend. Nu wachten wij al meer dan een mand op het geld. Het is zo moeilijk terug te boeken omdat het handmatig moet. Het weghalen ging in 2 seconden van mijn tegoed.
Blokkeren via de creditcard is moeilijk omdat het al afgerekend is.
Alle contactopname loopt als een mantra , laatset keer medewerker Niels : het is in bewerking.
Zo gaat het al meer dan een maand. Dat noem je op zich diefstal.

De oplossing

terugboeking van mijn geld

1 reactie

  1. Auteur
    M.H.H. Koenigs
    Datum
    nooit een reactie ontvangen
    geen zaken meer mee doen , is niet veilig

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.H.H. Koenigs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?