Klacht Sony Consumenten Electronica: Playstation Networkstore geeft het geld niet terug
Details
De klacht
Ik ben Gold Member van de PlaystationNetwork Stóre.er was een game gratis voor Gold Members. Desondanks heeft Sony hiervoor de kosten via de creditcard afgerekend. Nu wachten wij al meer dan een mand op het geld. Het is zo moeilijk terug te boeken omdat het handmatig moet. Het weghalen ging in 2 seconden van mijn tegoed.
Blokkeren via de creditcard is moeilijk omdat het al afgerekend is.
Alle contactopname loopt als een mantra , laatset keer medewerker Niels : het is in bewerking.
Zo gaat het al meer dan een maand. Dat noem je op zich diefstal.
De oplossing
terugboeking van mijn geldUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.