Klacht Sony Consumenten Electronica: Playstation plus abbonement geannuleerd

Klachtnummer
# 99562
Gebruiker
Sander
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gister voor 15 euro een playstation plus abbonement betaald met een playstation card van 20 euro. Die vandaag ineens is geannuleerd voor mij onduidelijke reden. Ik denk dat dit zo is opgelost alleen weet ik niet hoe ik playstation moet bereiken.

De oplossing

Dat ik gewoon een playstation plus abbonement van 3 maanden krijg of 25 euro terugkrijg.

1 reactie

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Beste SanderJe klacht is doorgezet naar de collega`s van PlaystationSony Benelux

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen