Opgelost door Sony Consumenten Electronica: probleem met cashback betaling na aanschaf Sony DSC-RX100M2

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146018
Gebruiker
Hansmrad
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Bij aanschaf van de Sony DSC-RX100M2 op 20-11-2015 werd ik gewezen op de promotie actie waarbij ik € 50 van Sony zou terug ontvangen.
Ik heb me direct ingeschreven. Op 17-12-2015 kreeg ik een mail dat ik de copie van de aanschafbon niet niet had opgestuurd/gemailed. Sindsdien heb ik die aanschafbon ongeveer bijna 10 X opgestuurd maar kreeg telkens te horen dat mijn gegevens niet bekend waren ( via de mail), dat ik de aanschafbon moest opsturen etc etc. Betalen ho maar. Het leek wel of ze dat gewoon niet wilden.

Gewenste oplossing

Gewoon hun belofte nakomen en €50 overmaken.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Hans,

    Dit is zeer vervelend. We gaan na wat hier misgaat.

    Mvg,

    Sony Nederland
  2. Auteur
    Hansmrad
    Datum
    Op maandag 4 januari kreeg ik weer te horen dat mijn pdf van de kassabon niet te openen was.Ik heb toen met mijn nieuwe camera een jpeg gemaakt van de aankoopbon en die tot 2x toe opgestuurd via mijn I-Mac. Ook heeft Niek van Foto Grijpink ook een copie van de aankoopbon via windows-mail naar Sony opgestuurd.
    Op dinsdag middag ontving ik van Sony het volgende bericht:
    - Er is geen of geen juiste aankoopbon bijgevoegd. Ik kreeg nog een week de tijd.
    Kortom, ze blijven schaamteloos traineren.
  3. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Hoi Hans,

    Wij kunnen geen bestanden van externe partijen openen, ook ivm privacywetgeving en gevaar van virussen, en dat was hier het grote probleem.

    Nu het als gewone bijlage in de mail gestuurd is, is het geaccepteerd en wordt de cashback doorgevoerd.

    Mvg,

    Sony Nederland
  4. Auteur
    Hansmrad
    Datum
    Het excuus van Sony was zwak; je kunt een mail van de verkoper van je produkten moeilijk een externe partij noemen, maar de oplossing, te weten het uitvoeren van de cashback is bereikt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen