Klacht Sony Consumenten Electronica: Reparatie Playstation 4

Ik heb 7 weken geleden een defecte playstation 4 aangeboden ter reparatie
Heb netjes 3 weken gewacht en heb toen contact opgenomen. Ze vertelde toen dat er iets fout was gegaan met het aanmelden van de reparatie en dat hij weer opnieuw moest worden aangemeld

Ik weer gewacht en toen 1 week later gebeld. Ze vertelde toen dat het nog niet klaar was
Tot mijn verbazing kreeg ik 1.5 week geleden te horen dat hij 9 april zou zijn bezorgd. Maar heb niets ontvangen, ook geen mail van hun dat hij zou worden bezorgd

Vorige week hebben ze post.nl ingelicht en ze had een track en trace code
Deze bleek niet bekend te zijn bij post.nl , tijdens het invoeren

Mijn kinderen wachten nu al 7 weken op hun ps4 en bij sony worden we steeds afgescheept
Ik hoop dat jullie iets voor ons kunnen betekenen

Zou graag zo spoedig mogelijk de playstation 4 terug krijgen of anders een vervanging

Sony Consumenten Electronica
    Beste C van Strien,Op klachtenkompas behandelen wij geen Playstation maar hebben de gegevens doorgezet naar de helpdesk van PlaystationMet vriendelijke groet,Sony Benelux
    Conny
    Beste SonyIk vind het zeer bezwaarlijk om nu weer zo afgescheept te worden door jullie
    Ik wil dit graag vandaag of morgen nog afgehandeld zien
    Word door jullie gewoon niet netjes behandeld
    Maar volgens meerder klachten lijkt het dat jullie vaker artikelen kwijt rakenWord het niet eens tijd om een betere manier van verzenden te kiezenNet als MICROSOFT met Ups
    Sony Consumenten Electronica
    Wij proberen je niet af te schepen. De klacht ligt nu bij het verkeerde bedrijf simpelweg. PlayStation is ingelicht en zij zullen het oppakken.
    Wacht inmiddels nog op een Playstation 4

Conny

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?