Klacht Sony Consumenten Electronica: Rubbertje kwijt, product onbruikbaar.

Elseed

Ik heb een in-ear koptelefoon op Bluetooth gekocht en had niet verwacht dat de rubberen fittings voor je oor gemakkelijk loslaten. Op dag 1 is een van deze fittings dan ook kwijtgeraakt en Sony leverde standaard per maat 1 set fittings en garantie dat ze bruikbaar zijn bij bijvoorbeeld het sporten. Ik weet niet waar ik de fittings kan vinden, ook al is het maar een simpel en veelvoorkomend onderdeel. Dus nu is een van de twee oortjes onbruikbaar. De reactie van Sony was vraag het aan Mediamarkt, Mediamark zegt vraag maar aan Sony. Ik weet niet waar ik heen moet met deze vraag, ook al is het maar een simpel product. Met het ook op duurzaamheid kan ik er niet bij dat Mediamarkt zegt dat ik een nieuw product moet kopen.

Een rubberen fitting, kleine maat of een bruikbare tip waar deze te vinden. Of compensatie voor het product. Ik vind liever een rubbertje, want duurzaam gebruik van het product is beter dan genoodzaakt weggooien ervan.

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?