Klacht Sony Consumenten Electronica: scherm defect van sony ereader

j. vd hoek

Een paar weken geleden een Sony e-reader prs-t3s/bc cadeau gekregen en na 1 week bleek het scherm defect te zijn. Direct contact opgenomen met e-support van Sony Nederland. Het verhaal verteld dat ik geen aankoopbon in het bezit had en dat het scherm plotseling defect is geraakt. Vervolgens moest ik een foto van de beschadiging doorsturen naar Techrepair. Na vele malen heen en weer e-mailen tussen Sony en Techrepair, blijkt dat ik in 1e instantie niet in aanmerking kom voor garantie aangezien het, volgens hen, het gevolg is van fysieke schade van buitenaf. Ik heb hen diverse e-mails gestuurd dat het beslist niet het geval is. Daarna via Sony weer verwezen naar Techrepair, die uiteindelijk zonder aankoopbon geen werkzaamheden uitvoert. Pure onwil aangezien ze kunnen zien dat het typenummer en model jonger is dan 2 jaar.

Reparatie onder volledige garantie of een nieuw apparaat

j. vd hoek
    Tja, de hoop gevestigd op de consumentenbond, blijkt dat Sony binnen het termijn niet heeft gereageerd, dus wordt de klacht afgesloten. Ik zie geen verschil meer tussen de service van de consumentenbond en Sony

j. vd hoek

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?