Klacht Sony Consumenten Electronica: scherm defect van sony ereader

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 70865
Gebruiker
j. vd hoek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een paar weken geleden een Sony e-reader prs-t3s/bc cadeau gekregen en na 1 week bleek het scherm defect te zijn. Direct contact opgenomen met e-support van Sony Nederland. Het verhaal verteld dat ik geen aankoopbon in het bezit had en dat het scherm plotseling defect is geraakt. Vervolgens moest ik een foto van de beschadiging doorsturen naar Techrepair. Na vele malen heen en weer e-mailen tussen Sony en Techrepair, blijkt dat ik in 1e instantie niet in aanmerking kom voor garantie aangezien het, volgens hen, het gevolg is van fysieke schade van buitenaf. Ik heb hen diverse e-mails gestuurd dat het beslist niet het geval is. Daarna via Sony weer verwezen naar Techrepair, die uiteindelijk zonder aankoopbon geen werkzaamheden uitvoert. Pure onwil aangezien ze kunnen zien dat het typenummer en model jonger is dan 2 jaar.

De oplossing

Reparatie onder volledige garantie of een nieuw apparaat

1 reactie

  1. Auteur
    j. vd hoek
    Datum
    Tja, de hoop gevestigd op de consumentenbond, blijkt dat Sony binnen het termijn niet heeft gereageerd, dus wordt de klacht afgesloten. Ik zie geen verschil meer tussen de service van de consumentenbond en Sony

Uiteindelijke oplossing

Auteur
j. vd hoek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen