Klacht Sony Consumenten Electronica: SONY KD-49x8305C TV blijft kuren houden!

Gerardus

Goedemorgen,

Ik heb een paar maanden geleden een SONY TV gekocht en de tv blijft maar kuren houden.
-infobalk blijft in beeld staan
-tv herstart zichzelf of blijft hangen
-tv reageert niet op afstandsbediening
-bij wisselen van zender blijft er zwart beeld, tv reageert niet meer en herstart na tijdje uit zichzelf.

Sony heeft mij maanden geleden al gezegd dat er een update zou komen en zo kwam er 17-2-2016 een update die de tv nog erger van slag maakte.
Sony heeft een NOODOPLOSSING die ik na 3 dagen eindelijk kon uitvoeren zonder dat mn tv op tilt sloeg.

Ik vraag me af hoelang het nog gaat duren voordat mn tv optimaal gaat functioneren...
Heb een SONY tv gekocht voor 'kwaliteit',
maar dit heeft niets te maken met kwaliteit.

Sony verkoopt een tv die niet gebruiksklaar is en nog in een soort van testfase zit voor véél geld.
Heb SONY al meerdere malen gebeld maar kom geen stap verder en met mij meerdere mensen niet!

Hoe moet dit verder?

Groet Gerard

Een optimale update en niet weer een foute update en eventuele compensatie!

Sony Consumenten Electronica
    Hoi Gerard,

We begrijpen je frustratie en verzekeren je dat we druk bezig zijn met het werken aan een oplossing.
    Onze excuses voor het ongemak.

Er is inderdaad een manier om met deze software TV te kijken, door het uitzetten van ITV in de CI module.

Zodra er meer nieuws is over een fix, communiceren we dat via de gewoonlijke kanalen.

Sony Nederland
    Gerardus
    Sony jullie beloven me dit al 4 maanden, maar elke keer blijft er een probleem in de tv!

Geen nette oplossing van SONY!
    Laat ik nog maar zwijgen over hoe je bij de klantenservice wordt behandeld!

Nooit meer SONY voor mij!

Sony Consumenten Electronica
    In de loop van volgende week is de oplossing beschikbaar om te installeren.
    Dit zorgt ervoor dat het wisselen van kanaal geen zwart scherm meer geeft.

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?