Opgelost door Sony Consumenten Electronica: Sony keurt zonder geldige reden een cashbackactie deelname niet goed.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 296020
Gebruiker
MAG70
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een lens van Sony gekocht waar een cashbackactie op van toepassing was. Zoals in de voorwaarde beschreven een foto van het serienummer en aankoopbewijs ingediend. Binnen 2 weken zou ik moeten horen indien de registratie niet in orde zou zijn. 5 weken later komt een mail binnen dat ze het serienummer niet hebben. Nogmaals en foto daarvan gemaild. Vervolgens moet het ineens een foto van de doos zijn, ondanks dat daarvan niets in de voorwaarden staat. De voorvoorwaarden wil sony ook niet nogmaals leveren. Die doos heb ik niet meer omdat sony binnen 2 weken zou laten weten wanneer de registratie niet in orde zou zijn. Na een klacht ingediend te hebben schuilt sony nu achter de voorwaarde dat ze zich het recht voorbehouden op elk moment de actie stop te kunnen zetten of wijzigen zonder opgaaf van reden .

De oplossing

Ik wil graag dat sony alsnog de cashbackactie waar maakt aangezien ik aan alle voorwaarden heb voldaan.

2 reacties

  1. Auteur
    MAG70
    Datum
    De klacht staat nog open.
  2. Auteur
    MAG70
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie van sony.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MAG70
Datum
Uiteindelijke oplossing De klacht is uiteindelijk opgelost dankzij een medewerker die we via Facebook wisten te bereiken. Door de afdeling van de cashbackactie is de klacht nooit serieus genomen. Erg onprofessioneel van zo'n bedrijf als Sony. Lang leve Facebook.
Status
opgelost
Beoordeling
content