Klacht Sony Consumenten Electronica: Sony levert niet de goederen waar ik voor betaald heb.

Klachtnummer
# 83610
Gebruiker
Lm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verjaardagscadeau was een Ps vita met spellenbundel van 5 spellen.
Toen we een week voor de 12e verjaardag van onze zoon een account voor hem maakten bleek er een leeftijdsslot op de spellen te zitten. 3 van de 5 spellen blokkeerden. We gaven , als ouders op het master account, toestemming om spellen te spelen met een hogere peg. dan 12. Spellen blokkeerden nog steeds. Zoon kan ook niets downloaden hoger dan peg.12.
Volgens de helpdesk van Sony zouden na zijn verjaardag de twee peg12 spellen moeten openen, die van peg16 pas na zijn 16e verjaardag. Niet dus. Weer gebeld met de helpdesk. Die gaven aan dat eens voor de peg.leeftijd geopende spellen niet meer opnieuw geopend kunnen worden . Die zijn helaas verlopen.
Sony zegt daar niets aan te kunnen doen en wat hen betreft is de zaak afgedaan.

De oplossing

In het algemeen een waarschuwing voor de consument op het product.
Voor mijzelf een code waarmee ik een nieuw account aan kan maken en ik de door mij aangeschafte spellen kan gebruiken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen