Klacht Sony Consumenten Electronica: sony tv heeft LG display

Klachtnummer
# 101378
Gebruiker
nelly daass
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Door een defect aan mijn 55 inch sony bravia moest de achterkant los gemaakt worden en tot mijn grote verbazing is het grootste onderdeel het display niet van Sony maar van LG dit vind ik de consument belazeren want dan had ik ook voor €400,00 minder een LG kunnen kopen graag uw reactie hierop mvg Nelly

De oplossing

Ik wil dat sony eerlijk is naar de klant toe en dit dan ook in de omschrijving vermeld anders wil ik graag het prijsverschil terug

3 reacties

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Beste Nelly,Er zijn maar een paar leveranciers in de wereld van LCD panelen, en daar maken we allemaal gebruik van.
    De truc zit hem in de aansturing van het scherm, die techniek is voor ieder merk anders en zo kan het zijn dat hetzelfde scherm in een Sony tv een beter beeld geeft dan hetzelfde scherm in merk X.
    Het is absoluut geen geheim dus, en in de autowereld is het niet anders. de versnellingsbak van uw auto is van merk X en het onderstel van merk Y.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerdSony Benelux
  2. Auteur
    nelly daass
    Datum
    Waarom wordt dit dan niet vermeld bij de uitgebreide omschrijving in de winkels ik blijf erbij dat ik het misleidend vind. Als ik sony koop wat een bewuste keuze is verwacht ik ook sony kwaliteit in het gehele apparaat
  3. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Beste Nelly,Ik begrijp je reactie inderdaad, het is echter niet gebruikelijk dat merken dat opgeven.
    Je leest er vaak wel over in de media, zo bevat de iphone van Apple de chips van Samsung en een Opel de versnellingsbak van Renault.
    Het is ook vaak een kwestie van vraag en aanbod
    Met vriendelijke groet,
    Sony Benelux

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen