Klacht Sony Consumenten Electronica: sony tv heeft LG display

nelly daass

Door een defect aan mijn 55 inch sony bravia moest de achterkant los gemaakt worden en tot mijn grote verbazing is het grootste onderdeel het display niet van Sony maar van LG dit vind ik de consument belazeren want dan had ik ook voor €400,00 minder een LG kunnen kopen graag uw reactie hierop mvg Nelly

Ik wil dat sony eerlijk is naar de klant toe en dit dan ook in de omschrijving vermeld anders wil ik graag het prijsverschil terug

Sony Consumenten Electronica
    Beste Nelly,Er zijn maar een paar leveranciers in de wereld van LCD panelen, en daar maken we allemaal gebruik van.
    De truc zit hem in de aansturing van het scherm, die techniek is voor ieder merk anders en zo kan het zijn dat hetzelfde scherm in een Sony tv een beter beeld geeft dan hetzelfde scherm in merk X.
    Het is absoluut geen geheim dus, en in de autowereld is het niet anders. de versnellingsbak van uw auto is van merk X en het onderstel van merk Y.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerdSony Benelux
    nelly daass
    Waarom wordt dit dan niet vermeld bij de uitgebreide omschrijving in de winkels ik blijf erbij dat ik het misleidend vind. Als ik sony koop wat een bewuste keuze is verwacht ik ook sony kwaliteit in het gehele apparaat
    Sony Consumenten Electronica
    Beste Nelly,Ik begrijp je reactie inderdaad, het is echter niet gebruikelijk dat merken dat opgeven.
    Je leest er vaak wel over in de media, zo bevat de iphone van Apple de chips van Samsung en een Opel de versnellingsbak van Renault.
    Het is ook vaak een kwestie van vraag en aanbod
    Sony Benelux

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?