Klacht Sony Consumenten Electronica: Sony Vaio met gebreken

thekid1971

Meerdere malen contact gehad met de Sony klantenservice en de laptop reeds 3x voor reparatie opgestuurd. Echter zonder resultaat, de laptop functioneert nog steeds niet naar behoren.
De laptop heeft direct vanaf het begin van aankoop diverse foutmeldingen gegeven en is bij voortduring vastgelopen.

Ik heb hiervoor veelvuldig gebeld met de klantenservice en op hun advies tevergeefs tientallen keren de herstelprocedure opgestart en geprobeerd de laptop te resetten.
De laatste keer dat ik telefonisch contact had werd mij verzekerd dat ik hem voor de 3e keer ter reparatie zou kunnen aanbieden maar dat dit dan de laatste keer zou zijn want dan zou ik een nieuwe aangeboden krijgen.
Nog steeds is de laptop niet gemaakt en ook niet vervangen. Het lijkt mij duidelijk dat deze procedure zich niet continue kan blijven herhalen.
Ik heb de laptop op 12-7-2013 aangeschaft

een nieuwe laptop of geld terug

Sony Consumenten Electronica
    Geachte Hr. Janssen,
    Het spijt ons te horen van uw ervaring met uw VAIO notebook.
    Er wordt binnen 24 uur (werkdagen) door onze customer relations officer van ons Consumenten Informatie Centrum contact met u opgenomen om uw ervaring door te nemen.
    Met betrekking hiermee wordt het reeds bekende referentie/case nummer gehanteerd, te weten 9146609.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Consumer Relations
    Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited
    thekid1971
    Vandaag gebeld door medewerker Sony en ik krijg gratis herstelmedia toegestuurd omdat ze denken dat het een software probleem is die niet met de Sony herstelmedia verholpen kan worden.

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?