Klacht Sony Consumenten Electronica: sony VPCEB4J1E WIT NA HALF JAAR HARDE SCHIJF WEER STUK

Klachtnummer
# 57758
Gebruiker
CONNY
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goededag, vorig jaar is bij laptop vaio gerepareerd net buiten de garantie koelcircuit herstelt kosten 140.00 euro. er was meer kapot harde schijf is vervangen na veel gebel gratis gedaan. nu half jaar verder laptop weer heel warm en harde schijf kapot in totaal word de laptop in mei 3 jaar oud. het is toch te gek dat een laptop van nog geen 3 jaar oud dit vertoont voor de tweede keer. referentienummer 9181252 of 9203175 of 9032316.
ben geholpen door lianne. ik hoop nu toch op een oplossing. mvg conny onderdijk

De oplossing

OF EEN GOEDE REPERATIE, OF EEN VERVANGER WANT DIT IS NIET NORMAAL 2 HARDE SCHIJVEN IN NOG GEEN 3 JAAR EN KOELCIRCUIT KAPOT.

2 reacties

  1. Auteur
    Sony Consumenten Electronica
    Datum
    Geachte Mevr. Onderdijk,Het spijt ons te horen van uw ervaring met uw VAIO notebook.
    Er wordt binnen 24 uur (werkdagen) door onze customer relations officer contact met u opgenomen om uw ervaring door te nemen.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Consumer Relations
    Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited
  2. Auteur
    CONNY
    Datum
    ik wacht jullie telefoontje af

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen