Klacht Sony Consumenten Electronica: sony VPCEB4J1E WIT NA HALF JAAR HARDE SCHIJF WEER STUK

CONNY

Goededag, vorig jaar is bij laptop vaio gerepareerd net buiten de garantie koelcircuit herstelt kosten 140.00 euro. er was meer kapot harde schijf is vervangen na veel gebel gratis gedaan. nu half jaar verder laptop weer heel warm en harde schijf kapot in totaal word de laptop in mei 3 jaar oud. het is toch te gek dat een laptop van nog geen 3 jaar oud dit vertoont voor de tweede keer. referentienummer 9181252 of 9203175 of 9032316.
ben geholpen door lianne. ik hoop nu toch op een oplossing. mvg conny onderdijk

OF EEN GOEDE REPERATIE, OF EEN VERVANGER WANT DIT IS NIET NORMAAL 2 HARDE SCHIJVEN IN NOG GEEN 3 JAAR EN KOELCIRCUIT KAPOT.

Sony Consumenten Electronica
    Geachte Mevr. Onderdijk,Het spijt ons te horen van uw ervaring met uw VAIO notebook.
    Er wordt binnen 24 uur (werkdagen) door onze customer relations officer contact met u opgenomen om uw ervaring door te nemen.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Consumer Relations
    Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited
    CONNY
    ik wacht jullie telefoontje af

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?