Opgelost door Sony Consumenten Electronica: Sony Xperia T stopt er tot 2 keer toe mee na 2 dagen

# 19668
Anoniem

Op 17 december 2012 heb ik bij Alternate de Sony Xperia T (hét toptoestel van Sony) los gekocht. Prachtig toestel!
Totdat deze er 2 dagen later, op 19 december, mee stopte: niets werkte meer, zwart scherm, geen reactie. Of ik 'm aan de oplader legde, aansloot op de computer, de harde reset uitvoerde, hij ging niet meer aan. Hij reageerde simpelweg niet meer. De dag erna eerst contact gezocht met Sony Mobile: ik kon 'm of opsturen ter reparatie of m'n geld terugvragen omdat ik ‘m net had gekocht. Hierna naar Alternate met de vraag of ik de telefoon terug kon brengen. Dit kon niet: het toestel werd opgestuurd naar Sony ter reparatie. 16 januari 2013 kreeg ik de gerepareerde Sony Xperia T terug. Bij de reparatie-omschrijving stond dat er een software-update was uitgevoerd. Telefoon werkte weer, het leek er op dat de telefoon nu echt gerepareerd was. 1 dag later bleek echter het tegendeel: hij was er wéér mee gestopt. Weer zwart scherm, geen reactie op harde reset.

Een nieuw goed werkend mobiel toestel en/of geld terug.

Sony Consumenten Electronica
    Geachte Hr/Mevr van 't Leven,Het spijt ons te horen van uw bevindingen met uw Sony Xperia smartphone.
    Dit forum kent vooralsnog geen rechtstreekse ondersteuning vanuit Sony voor Sony/Sony Ericsson telefoons, maar geeft alleen rechtstreekse ondersteuning voor Sony AV producten vanuit Sony Benelux.
    Wij adviseren u contact op te nemen met Sony Mobile, dat kan telefonisch (‎ +31 (0)900-8998318 ), per email , of via chat , en daar uw bevindingen voor te leggen. De gegevens kunt u vinden op de webpage: http://www.sonymobile.com/nl/support/contact-us/Wij hebben intern Sony Mobile support geinformeerd over uw melding via dit forum, maar kunnen niet rechtstreeks uw melding beantwoorden helaas.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Consumer Relations
    Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited
    Anoniem
    Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb inmiddels contact opgenomen met Sony Mobile en het toestel wéér opgestuurd. Hopelijk wordt het toestel nu wél goed gemaakt. Hopelijk sluit de mobiele telefoons-afdeling zich binnenkort bij jullie aan, dat correspondeert wat makkelijker.Met vriendelijke groet,
    Charley

Anoniem

Ook een klacht indienen over Sony Consumenten Electronica?