Klacht Sony Consumenten Electronica: Sony Xperia Z externe generator sluiting

Folkert-janoosterkamp

3 maanden na mijn aan koop van een Sony xperia z, brak het externe generator klepje die er voor zorgt dat de telefoon water dicht blijft af. gelukkig heb ik het nog terug gevonden. en heb het een aantal weken los gebruikt. maar nu ben ik hem echt kwijt. ik neem aan dat het een fabrieksfout is geweest. ik heb de telefoon niet anders gebruikt dat dat hoort. en het klepje is dan ook tijdens het fietsen in mijn broekzak afgebroken.

ik heb zelf al gekeken of het bij meerdere mensen is gebeurt maar heb niks kunnen vinden.
ik het het toesel bij tele2 gekocht gelijk met een abbonoment.

mvg Folkert-jan Oosterkamp

ik zou nu graag van sony zien dat ze mijn toestel laten repareren zodat het klepje opnieuw vast zit en dit keer niet zo gemakkelijk kan abreken. en dat zij de kosten op zich nemen.

Sony Consumenten Electronica
    Geachte Hr. Oosterkamp,Het spijt ons te horen van uw ervaring.
    Wij willen u er op wijzen dat dit forum ondersteuning geeft voor vragen en ervaringen over Sony audio- en video consumentenproducten via Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited.
    Er is geen ondersteuning vanuit Sony Mobile (telefoons) of Sony Playstation ingericht op dit platform.Wij verzoeken u in voornoemde gevallen de contact/supportmogelijkheden van desbetreffende afdelingen te gebruiken;
    Voor Sony Mobile ondersteuning, zie de website: http://www.sonymobile.com/global-en/support/contact-us/country/nl_NL/
    Chat support – Telefonische ondersteuning – Ondersteuning per e-mailVoor Sony Playstation ondersteuning, zie website: http://nl.playstation.com/support/Met vriendelijke groet,
    Consumer Relations
    Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited