Klacht Sony Consumenten Electronica: Tv herstart zich en software problemen
Details
De klacht
Ik heb sinds februari een Sony tv aangekocht die vanaf het begin al software issues heeft. Verschillende Malen Sony gebeld om te vragen waar dit nu aan lag. Tv herstart zicht meerdere malen per dag op. Het opstarten ging wel tot 5 keer achterelkaar door.Ze hebben selectro ingeschakeld en die kwamen een moederbord vervangen alleen klachten bleven en er kwam een klacht bij. LAN poort doet het niet meer. nieuwe moederbord laat ook geen serienummer zien. Ik heb een 55 inch tv en er is een 75 inch moederbord geplaatst in mijn tv... vreemd!
Case wordt van afdeling naar afdeling doorgestuurd en ben hier al maanden mee bezig. Het is ongelooflijk dat ik zolang moet wachten voordat ik een antwoord heb.
Geweldige tv maar service is echt om te janken.
Sorry voor dat maar het is echt zo. Ben het zat !!
De oplossing
Dat het zo snel mogelijk opgelost gaat worden.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.